torstai 7. kesäkuuta 2012

Kaasot mustissa

(ericapitulski.com)
Kaasoista olen aiemmin postaillut siis ainakin täällä ja vähän täällä. Kaasot pukeutuvat siis hääpäivänämme mustaan, jei! Minulle olisi ajatuksissa tulla väriä valkoisen puvun lisäksi, mahdollisesti kenkien, kukkien jne. muodossa. Pohdinkin, olisiko mukavaa jos myös kaasoilla olisi jotakin väriä, esimerkiksi juuri kengissä. Olisikohan hienoa jos me kaasojen kanssa mätsättäisiin tai sitten nimenomaan mismätsättäisiin? (Ja miten bestmanit ja sulho mätsättäisiin kravattien/plastronien jne muodossa tai ei?)

Asiasta "ajatuskuvia". (imagine women in black dresses if they are not :D )
(naimisiin.info)
(raiwelopt7.weddinggo.sytes.net)
(imgfave.com)
Kuten kuvista saattaa päätellä tykkään ajatuksesta, että kaikki edustaisi jotakin väriä, mutta ei välttämättä samaa.
(weddingbee.com)
(hardcorpslove.com)
(thefixitsblog.com)
(balzdi.blogspot.com)

Olisihan se toki myös hauska idea, että kaasoilla olisi jotakin väriä ja minulla toista (ja miehillä kolmatta)? Tai miehillä samaa kuin kaasoilla ja minulla omaa?? Oh dear, it's a rainbow in October!!

- dawn

Niin ja tajusin juuri, että tosiaan on lokakuu ja minä ainakin tarvitsen useammat kengät. Jos sataa kaatamalla niin en totally meinaa tulla ulos tarkkaan valituissa korkokengissä.








2 kommenttia:

  1. Hah, tuo viimeinen kuva on hauska! Ihanan värikästä! :) Paljon värejä vaan niin hyvä tulee! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meinasin jo alkaa harkita kimppuja myös kaasoille kyseisen kuvan innoittamana. :D

      Poista

Olet kiva kun kommentoit! :)