keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

I want these, those and that one too!

(weheartit.com)
Nyt olenkin keskittynyt sitten paljon miellyttävämpien asioiden pohtimiseen (kuin hääjuhlastressiin). Shoppaamiseen! En ole käynyt aiemmin Nykissä ja minua kiinnostaisikin tietää, että missähän siellä kannattaa oikein shoppailla? Blogeja olen tietysti aiheesta lukenut ja yrittänytkin jo kartoittaa ylipäätään mitä toivoisin, että sieltä saisin ostettua. :D Tässä vähän kuolausta siitä.

Merkkilaukku. Tästä olen ollut hieman kaksijakoisin mielin. Olen lukenut nyt paljon useiden laukkujen epäonnisista ostoista. Merkit eivät hinnasta huolimatta kuitenkaan takaa laatua. Kuten minä tietysti olen hölmönä luullut. Blogien perusteella olen menettänyt uskoni jo muutamiin merkkeihin, mutta pohdin edelleen onko laukun ostaminen hyvä sijoitus jos heti ensimmäisten kuukausien aikana tuleekin paha mieli kun joku sauma repeää?

Kuten kuvista huomaa etsinnässä siis arkikäyttöön sopiva suurehko ihanuus! Kumpi olisi parempi vai tuleeko jollekin mieleen vastaava vielä ihanampi?

(michaelkors.com)
(marcjacobs.com)
Apple-himottelua. Pakkohan siellä on käydä. Edes katsomassa. Ja pitää mun se uusi iPhone jossain kohtaa kuitenkin ostaa..? :D
(apple.com)
Kosmetiikkaa. En usko, että pysty vielä edes käsittämään sitä merkkien määrää ja valikoimaa mitä sieltä löytyy! Haluankin mennä fiilispohjalla mitä tulee meikkeihin ja hiustenhoitotuotteisiin, ostan sen ihanan, just sen mikä huutaa mua sieltä hyllystä! Sen jo sanoin miehelle, että yhtään sampuran shampoopulloa ei pakata kotoa mukaan (edes mini koossa!) vaan kaikki ostetaan sieltä! :D
(weheartit.com)
Vaatteita! Lueskelin vähän Outleteistä minne kannattaisi lähteä siitä hotellilta, joka sijaitsee juurikin Times Squarella. Siinä on varmaan ne kaikista kuluttajaystävällisimmät kaupat näin niinku hinta-hinta-suhteessa. :D Yhdet jenkkiläiset farkut haluan ainakin. :D Mitähän vaatteita sieltä kannattaisi oikein ostaa?
(weheartit.com)
Niin ja luovuttiin miehen kanssa huomenlahja-ajatuksista oikeasti hääaamulle. Lähinnä siksi, että stressiä tuntuu riittävän häistä muutenkin ja miehelle ajattelin nimittäin huomenlahjaksi kelloa, jota voisi olla ihan fiksua katsoa sieltä Nykistä. :)
(weheartit.com)
Saako jo lähteä?


- dawn

2 kommenttia:

  1. En ole ollenkaan laukkuihmisiä, mutta voi jumpe toi Korsin laukku! :O
    -ananas

    VastaaPoista
  2. Joo siis eiks oo aivan UPEA! :D Se vetoaa ehkä enemmän vaikka tuossa Jacobsissakin on jotain jujua. :)

    VastaaPoista

Olet kiva kun kommentoit! :)