keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

Asento! Häämarssia mars!

(kuva:weddingbee.com)
Eräs asia johon olen kiinnittänyt huomiota nyt erinnäisiä hääohjelmia seuratessa on nättien naisten ryhti hääpuvussaan! Argh. Is that how I'm gonna look like?? Joo seuraan edelleen niitä Satuhäitäkin, mikä mua oikein vaivaa?!? :D Sekä nyt sitten alkanutta ohjelmaa Neljät häät.

Katsellessa nuita ihania hääpukuja kauniiden mallien päällä, näyttää se niin helpolta. Mutta siis selkävaivaisena muutenkin huonoryhtisenä ihmisenä pitäisi asialle ehkä tehdä jotain. Hääpäivän lisäksi ehkä ihan omaakin hyvinvointia ajatellen. :D  Tässä siis hienoja kohtia, joihin voi kiinnittää huomiota.

(kuva: radiancewellness.ca)
(kuva: womenandhealth.sunnybrook.ca)
Ja mitenkäs tämä sitten näyttäytyy arjessa? No vaikka siten, että minä olen tuo tuolla alhaalla vasemmalla. :) Oikeastaan kasvot sitä lähempänä pöytää mitä enemmän väsyttää. :D Nainen siis joka istuu töissä koneella ja kotona pyrkii sitä juuri tästä syystä välttämään.


Ja sitten mä nukahdan tuossa ekassa asennossa, mutta vielä selkä hieman mutkalla jompaan kumpaan suuntaan, useimmiten vasemmalle. :)

Ja kahdestaan nukutaan sitten jotain sweetheartsin, leghugin ja loosely tetheredin väliltä. :)

(kuva: deeindesing.com)
Mitenkäs muilla nukutaan? Onko ryhti kunnossa?

- bad back dawn

6 kommenttia:

  1. Mä olen kauhistellut ihan samaa. Ja miksi hitossa se kimppu pitää aina nostaa tuohon vatsan päälle niin kuin 3-vuotias? Mulla ei ole noin arkena mikään maailman paras ryhti ja ikävä kyllä opiskeluvuodet eivät ole auttaneet asiaa. Aamuisin hartiat ovat usein jumissa, koska nukun vatsallani. "The leap frog" on mun tyylini nukahtaa tai "The static cling", jos mies on sen verran väsynyt, että pystyy nukahtamaan, vaikka roikun kainalossa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Tuota kimppujuttua en ollut edes tajunnut ja se on tosiaan niin totta!

      Poista
  2. Haha, ihan samaa mieltä! Mun piti itsekin kirjoittaa aiheesta, mutta taidan sitä nyt vähän lykätä :D tosi hyviä kuvia olit löytänyt ja tunnistan heti itseni "The Leap Frog" ja "Fetal Punch"- nukkujaksi. Erityisesti meidän chihut tykkää tuosta Fetal Punch- asennosta koska pääsevät käpertymään mun jalkojen ja vatsan väliin vähän niinkuin omaan pesään :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo meidän pikkumiuku saattaa tehdä pesän mun ballerinakainaloon. :) Olen saanut palautetta, että jossakin vaiheessa yötä nukkumisasentoni muuttuu Fetal Punchimaiseen asentoon, jolloin mies ottaa osumaa. :)

      Niin ja kirjoita kirjoita, lisää näkökulmia hunchbackeille! ;)

      Poista
  3. Olen kanssa paljon kiinnittänyt huomiota nuorten naisten ryhtiin! Kyllä se vaan on niin että ryhdikäs tukevampi nainen voi näyttää paljon paremmalta (hääpuvussa) kuin hoikka mutta ryhditön! Tähän kannattaa kiinnittää huomiota. Yritän kyllä itsekin tästä aina asiakkailleni vinkata tyyliin "vedätkö vähän hartioita taaksepäin ja suoristat itsesi". Ei nimittäin todellakaan näytä kuvissa hyvältä jos nainen on kumarassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. So true. No mutta hyvä hei että sanot asiakkaillesi! Täytyypä painottaa omallekin kuvaajalle samaa! :)

      Poista

Olet kiva kun kommentoit! :)