maanantai 20. elokuuta 2012

!?%"(%¤/"!

(angrylittlegirls.com)
(weheartit.com)
(weheartit.com)




Entä jos vaan väsyttää? Mä olen kyllä niin epämorsian ku voi vaan morsiamet olla. Haukottelen,  pyörittelen päätäni näpräilyjä vaativien koristelujen osalta, irvistelen uusia häähankintoja ajatellessa. Näen painajaisunia ja toivoisin vaan, että häät olisi jo ohi. Olen oikeastaan jo aika vakuuttunut, että petyn meikkiin, tukka on huonosti ja näytän lihavalta kaikissa kuvissa. Tarvitaanko oikeastaan minua häissä? Jos palkkaan itselleni sijaisen? Minä voisin jäädä kotiin nukkumaan, kun tuntuu, että niin kovasti vaan väsyttäisi ja silti yöt menee pyöriessä. Ei en ole masentunut, vaan vähän pessimisti ja paljon uninen. Syksyllä pitäisi saada vetäytyä villasukat jalassa lämpimän peiton alle kaakaomukin kanssa. Mutta minua pidennykset kutittaa, enkä voi juoda edes maitoa, kun muuten se näkyy ihottumana kasvoissa. Puhumattakaan siitä, että peiton alla pohdin vaan niitä satoja ja satoja tekemättömiä asioita.
(weheartit.com)





Valivalivali.

- dawn




4 kommenttia:

  1. Minulla oli hieman samanlaisia ajatuksia häidemme lähestyessä, taisin olla myös epämorsian! Kun olin jo valmiiksi mielessäni käynyt läpi kaikki mahdolliset kauhukuvat siitä, mikä voi mennä pieleen, olikin ihanaa huomata, että häissä kaikki meni juuri niin kuin pitikin ja päivä oli kaikin puolin ihana. :)

    Minäkään en ole mikään näpertelijä tai askartelija, joten yksinkertaisesti jätin kaiken ylimääräisen touhottamisen tekemättä. Pidä vaikka 2-3 viikon tauko häävalmisteluista ja keskity silloin ihan muihin asioihin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä - täytyy ehkä yrittää toteuttaa. :) Olisi ehkä pitänyt aloittaa epämorsiamen hääblogi, ettei ihmiset erehdy, että täällä kirjoitetaan pirteällä otteella. :D

      Poista
  2. Minun häihini on vielä melkein vuosi ja minua ahdistaa kaikki vaikka en ajatellut askarrella, sovitella hääpukuja, hankkia hääkimppua tai kukkia jne.
    Suunnitelmissa on karsia pois kaikki mahdollinen mutta silti ahdistaa. Jo nyt.
    Vaikka en ole vielä edes tehnyt mitään tai edes sitä ajatellut suuremmin.
    Ahdistaa vaan ajatus siitä että kaiken pitäisi olla loistavasti, kauniisti, onnellisesti ja hyvin... Vaikka olen yleensä hieman "hälläväliä" tyyppi ja suhtaudun samalla rentoudella näihin bileisiin niin LÄHIPIIRI hössöttää senkin edestä. Kasaavat paineita niskaan. Turhaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Hengitä! Täytyy yrittää nyt henkeen ja vereen pitää kiinni siitä hällä väliä asenteesta. Mua auttoi se, että mentiin jo naimisiin niin tiedän, ettei sitä voi enää kukaan ottaa pois tai "pilata" mitenkään. :D Ehkä mullakin on vähän liian suuret odotukset tuon hääpäivän suhteen? Ettei kukaan/mikään voi edes saavuttaa niitä odotuksia? Niin ja onneksi mun mielestä tässä maailmassa on tilaa myös meille epämorsiamille. Ystävät on onneksi hyvin tukeneet tätä avioitumisprosessia mm. aktiivisella kuohuvan juottamisella pukusovituksessa - toimii!

      Poista

Olet kiva kun kommentoit! :)